вебінари Роберта Нікеля
лютий – травень 2021 року
Завдяки реалізації ефективної, базованої на сучасних, науковообґрунтованих принципах допомоги ми зможемо дати нашим дітям шанс на щасливе майбутнє
СЕРТИФІКАТ УЧАСТІ
Якщо ви брали участь у вебінарах онлайн – просимо заповнити форму зворотнього зв’язку – і вам буде автоматично згенеровано та надіслано на вказану електронну адресу сертифікат участі.
МАТЕРІАЛИ ВЕБІНАРІВ
- Роберт Нікель “Раннє виявлення розладів розвитку і психічних розладів у первинній допомозі”
- Роберт Нікель “Раннє виявлення затримки розвитку/порушень інтелектуального розвитку і розладів розвитку мовлення у первинній допомозі”
- Роберт Нікель “Раннє виявлення дітей з розладом спектру аутизму на рівні первинної медичної допомоги”
- Роберт Нікель “Раннє виявлення дітей з психічними та поведінковими розладами на рівні первинної медичної допомоги”
ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ
- Модифікований опитувальник для визначення аутизму в дітей раннього віку (M-CHAT R/F)
- Приклад заповнення опитувальника M-CHAT R-F (Ethan)
- Протокол проведення скринінгу на аутизм у дітей раннього віку STAT
- Керівництво для використання опитувальника соціальної комунікації SCQ
- Бланк для проведення скринінгу SCQ
- Бланк для перерахунку балів SCQ
- Приклад проведення скринінгу SCQ
- Приклад 2 для проведення скринінгу SCQ
- Інформаційні ресурси для батьків та фахівців про аутизм
- Анкета для визначення сильних сторін і труднощів SDQ 4-17 років
- Підрахунок оцінок симптомів на SDQ для дітей віком 4-17 років
- Приклад проведення і обрахунку скринінгу SDQ (Maria)
- Шкала SCAREDp
- Шкала SCAREDc
- Приклад проведення скринінгу SCARED (Julia)
- Інформаційні ресурси для батьків та фахівців про тривожні розлади
- Цільовий скринінг РДУГ: Шкали оцінювання Вандербільта
- Приклад заповненого опитувальника Вандербільта для Alex
- Інформаційні ресурси для батьків та фахівців про розлад із дефіцитом уваги та гіперактивністю (РДУГ)
- Анкета вікових категорій та стадій третьої редакції (ASQ 3) для 9 місяців
- Приклад заповненого опитувальника ASQ3 9 місяців (Thomas scored)
- Активності для розвитку комунікації для дітей віком 8-12 місяців згідно з ASQ 3
- Анкета вікових категорій та стадій третьої редакції (ASQ 3) для 18 місяців
- Приклад заповненого опитувальника ASQ 3 18 місяців (Alex scored)
- Анкета вікових категорій та стадій третьої редакції (ASQ 3) для 30 місяців
- Приклад заповненого опитувальника ASQ 3 30 місяців (Andrew scored)
- Перерахунок балів за анкетами ASQ 3 18 and 30 місяців
- Модифікований опитувальник для визначення аутизму в дітей раннього віку (M-CHAT R/F)
- Приклад заповнення опитувальника M-CHAT R-F (Ethan)
- Протокол проведення скринінгу на аутизм у дітей раннього віку STAT
- Керівництво для використання опитувальника соціальної комунікації SCQ
- Бланк для проведення скринінгу SCQ
- Бланк для перерахунку балів SCQ
- Приклад проведення скринінгу SCQ
- Приклад 2 для проведення скринінгу SCQ
- Інформаційні ресурси для батьків та фахівців про аутизм
- Анкета для визначення сильних сторін і труднощів SDQ 4-17 років
- Підрахунок оцінок симптомів на SDQ для дітей віком 4-17 років
- Приклад проведення і обрахунку скринінгу SDQ (Maria)
- Шкала SCAREDp
- Шкала SCAREDc
- Приклад проведення скринінгу SCARED (Julia)
- Інформаційні ресурси для батьків та фахівців про тривожні розлади
- Цільовий скринінг РДУГ: Шкали оцінювання Вандербільта
- Приклад заповненого опитувальника Вандербільта для Alex
- Інформаційні ресурси для батьків та фахівців про розлад із дефіцитом уваги та гіперактивністю (РДУГ)