Інформація щодо порядку надання послуг з психотерапії
На даній сторінці ми подаємо інформацію про психотерапевтичні послуги для дорослих та пов’язані з ними правила і процедури надання послуг центру здоров’я та розвитку «Коло сім’ї» (надалі Центру). У разі виникнення запитань їх важливо обговорити з вашим психотерапевтом. Ефективність психотерапевтичних послуг базується на ефективній співпраці, і ми хочемо цим документом власне окреслити ролі пацієнта і терапевта у цій співпраці, а також права та обов’язки сторін і етичні принципи надання психотерапевтичної допомоги.
Психологічні / психотерапевтичні послуги
Фахівці Центру надають послуги, базовані на науково-обґрунтованих та доказових психотерапевтичних методах: когнітивно-поведінковій терапії (КПТ), схема-терапії, EMDR (терапії десенсибілізації та опрацювання травми за допомогою руху очей), емоційно-фокусованій терапії пар (ЕФТП), майндфулнес-орієнтованій КПТ (МОКПТ) та ін. Ми застосовуємо ці методи згідно встановлених показів, керуючись даними обстеження та міжнародними протоколами, і діючи насамперед в інтересах клієнта.
Результатом фахової психотерапії застосованої згідно показів та відповідно до стандарту якості, як засвідчують наукові дослідження та досвід роботи, є подолання психічного розладу, покращення стосунків та якості життя, підвищення рівня усвідомленості та здатності керувати стресом і вирішувати проблеми. Методи, що їх застосовують фахівці центру, в цілому мають високу ефективність, втім вона залежить від багатьох обставин – у тому числі активної співпраці, виконання пацієнтом домашніх завдань, важкості розладу, супутніх проблем.
Терапевтичний процес спрямований на співпрацю терапевта та клієнта. Задля досягнення добрих результатів терапії, терапевт, зі свого боку, пропонує фахові знання та терапевтичні методи, пацієнт ставиться відповідально до терапії, що також передбачає регулярне та вчасне відвідування консультацій, виконання домашніх завдань, обговорення з терапевтом поточних питань.
Психотерапія надається на основі результатів обстеження, їх представлення пацієнту та погодження цілей та змісту роботи. Якщо у Вас виникнуть запитання щодо терапевтичного процесу, фахівець радо їх обговорить. Також за потреби терапевт може скерувати пацієнта до інших фахівців для застосування додаткових втручань згідно протоколів (наприклад, фармакотерапії).
Психотерапевтичні сесії
Індивідуальні сесії зазвичай тривають 50 хвилин, відбуваються раз на тиждень (в окремих випадках – два) у погоджений із терапевтом час. Якщо у Вас виникне потреба відмінити або перенести консультацію, будь ласка, попередьте терапевта щонайменше за 24 години до часу запланованого прийому. Якщо буде можливість, фахівець спробує перенести прийом на інший час. Ви є відповідальними за вчасний прихід на прийом; якщо Ви запізнилися, прийом все одно закінчиться у запланований час. У разі запізнення терапевта – фахівець зобов’язаний або перенести консультацію у погоджений з Вами час, або продовжити її відповідно до встановленого часу.
Конфіденційність
Спеціаліст Центру зберігає інформацію про Ваш запит, дати прийомів, симптоми, динаміку в терапії, а також результати психологічних тестів. Ми не розголошуємо інформацію про Вас або той факт, що Ви є нашим
клієнтом, без Вашої письмової згоди.
Обмеження конфіденційності
З огляду на нашу політику або вимоги закону ми можемо використовувати або розкривати дані чи іншу інформацію про Вас без Вашої згоди або дозволу за таких обставин:
Критичний стан: Відповідно до наших внутрішніх правил ми можемо використовувати та оприлюднювати інформацію про Вас, якщо це буде необхідно для запобігання безпосередній, серйозній загрозі Вашому власному здоров’ю та безпеці, зокрема у випадку суіцидального ризику.
Серйозна загроза здоров’ю або безпеці інших осіб: якщо в часі консультації Вашому терапевту стане відомо про конкретну та безпосередню погрозу завдати серйозні тілесні пошкодження або смерть певній особі, а ми вважатимемо, що Ви маєте намір і здатні реалізувати цю погрозу негайно чи після порівняно нетривалого часу, закон зобов’язує нас вжити заходів, аби захистити третіх сторін. Ці запобіжні заходи можуть складатися із 1) попередження потенційної жертви або батьків чи опікуна потенційної жертви, якщо їй не виповнилося 18 років, 2) повідомлення працівника правоохоронних органів, або 3) вимоги госпіталізувати Вас.
Судовий розгляд: Якщо Ви будете причетні до судової справи і нас попросять надати інформацію про Ваше лікування, така інформація не підлягає розголошенню в суді, тому ми не розкриватимемо інформацію, якщо
Ви не дасте письмового дозволу або суддя не видасть судового розпорядження.
Етичні стандарти
Фахівці центру, надаючи психотерапевтичні послуги, керуються Етичними стандартами Української асоціації когнітивно-поведінкової терапії. Ознайомитися з датими стандартами, а також з процедурою подання скарги у випадку їх порушення фахівцем, ви можете на відповідній сторінці сайту УАКПТ.
Контакти
Прийом дзвінків у Центрі здійснюється з 10.00 до 17.00 з понеділка по п’ятницю. За погодженням з терапевтами центру ви можете телефонувати їм у позаробочий час у випадку кризової ситуації – втім ми не можемо гарантувати можливість відповісти на телефонний дзвінок у позаробочий час. Тож просимо як альтернативу в разі недоступності психотерапевта у випадку кризи телефонувати на телефон довіри 15-58 чи звертатися в службу швидкої медичної допомоги 103.
Інші права
Ви маєте право на дбайливу, безпечну допомогу без дискримінації за ознакою раси, етнічної приналежності, статі, сексуальної орієнтації, віку, релігії чи національного походження. Ви маєте право ставити запитання щодо будь-яких аспектів терапії, спеціальної підготовки та досвіду фахівця. Ви також маєте знати, що фахівець не може мати подвійних стосунків з пацієнтами в часі терапії (коли наприклад, клієнт і терапевт мають ще якусь роль – бізнес-співпраця, дружба, романтичні стосунки та ін.). Ви маєте право припинити терапію у будь-який час, втім завжди радимо обговорити це рішення з фахівцями центру – бо у будь-якому випадку ми хочемо допомогти вам прийняти мудрі, осмислені рішення та знайти необхідну допомогу.
Оплата послуг
Психотерапевтичні послуги центру є платними. Вартість послуг вказана у прайс-листі на сайті та у приміщенні центру. Оплату здійснюють щоразу після завершення сеансу у випадку очної зустрічі чи перед
сеансом – у випадку зустрічі в режимі телеклініки. Зустрічі, про які Ви домовились із фахівцем і скасували пізніше ніж за 24 години до прийому, повинні бути оплачені Вами у повній вартості. У випадку форс-мажорних обставин це може бути переглянуто – тож просимо повідомити фахівця/адміністраторів у випадку таких обставин.
Порядок повернення коштів
У випадку, якщо була здійснена оплата, але центром не було можливості надати оплачені послуги у належний час, оплата буде повернена у повному об’ємі на вказаний клієнтом рахунок. Так само оплата буде повернена у повному об’ємі при скасуванні оплаченої послуги і повідомленні про це не пізніше ніж 24 години до зазначеної години консультації.
Захист фінансових даних користувачів
Ми забезпечуємо усі належні умови для захисту фінансових/платіжних даних користувачів. Для дистанційних оплат ми використовуємо оплату виключно за банківськими реквізитами (наданими вам відповідними фізичними особами-підприємцями, які надають вам послугу) або ж надійні системи дистанційних оплат, що пройшли належну перевірку безпеки – зокрема Way for Pay, з перескеруванням на відповідні сторінки оплат у даній системі – wayforpay.com. Зверніть увагу, ми не запитуємо та не зберігаємо платіжні реквізити покупців на сторінках нашого сайту. Клієнти мають вводити дані картки або рахунки тільки на сторінці безпечної оплати wayforpay.com. Безпека оплати підтверджена міжнародним аудитом PCI DSS. Служба підтримки сервісу Wayforpay: тел. +380 97 007 58 20, support@wayforpay.com