Ефективні методики
Використання ефективних, сучасних, науковообґрунтованих методик для допомоги дітям з порушеннями мовленнєвого, інтелектуального розвитку, розладами спектру аутизму є основоположним принципом нашої моделі логопедичних та поведінкових втручань. Ми свідомі, що дітям потрібні не просто “заняття з логопедом”, а грамотні заняття, які застосовують відповідні методики специфічні до порушень дитини.
Різні формати роботи
Ми застосовуємо логопедичні та педагогічні заняття у різноманітних форматах для одержання оптимального результату.
- Індивідуальні заняття з дитиною
- Консультування педагогів у закладах освіти
- Сімейні заняття
- Навчання та супровід тюторів
- Групові заняття для дітей
- Навчання для батьків у форматі “Батьківської школи”
Партнерство з батьками
Основою нашого підходу є тісна співпраця з батьками, навчання та підтримка рідних у застосуванні відповідних способів підтримки мовленнєвого, пізнавального, соціального розвитку дитини в умовах щоденного життя, спілкування у родині. Для цього ми регулярно обговорюємо з батьками заняття з дитиною та її розвиток. Пояснуюємо, показуємо, навчаємо, як застосовувати вказані підходи удома. Частина занять відбувається у сімейному форматі із активним залученням батьків та плекання належної соціальної взаємодії та комунікації між дитиною та її рідними.
Комплексні програми допомоги
Дітям з порушеннями психологічного розвитку потрібна комплексна допомога. І вона має бути добре координована між командою фахівців та включати усі методи та втручання, що підтримують цілісно розвиток дитини. Наші логопедичні та педагогічні втручання інтегровані у таку комплексну допомогу. Ми щотижневому обговорюємо командою дітей та нашу допомоги, регулярно організовуємо навчання та супервізії для безперервного розвитку та вдосконалення.
- Діагностика
- Лікарський супровід
- Поведінкова терапія
- Сімейна ігрова терапія
- Логопедичні заняття
- Педагогічні заняття
- Відеотренінг спілкування
- Супровід для батьків
Модель Раннього Втручання
Для дітей раннього віку ми на основі належної оцінки розвитку, застосовуємо комплексну програму Раннього Втручання, яка включає в себе координований план комплексної допомоги та часто починається з режиму двотижневого щоденного “інтенсиву” з переходом на регулярні щотижневі заняття. У фокусі уваги є підтримка батьків, допомога їм у створенні належного для розвитку середовища вдома, підтримка та супровід при виборі та інтеграції у освітній заклад.
Формат допомоги "Інтенсив"
У межах програми Раннього Втручання, а також для родин з інших міст України ми пропонуємо модель “Інтенсиву”, що включає в себе до3-4 занять щоденно протягом одного-двох тижнів. Програма реалізується командою фахівців у співпраці з батьками і базується на індивідуально розробленому комплексному плані допомоги.
Підтримка та супровід у закладах освіти
Коли діти з порушеннями психологічного розвитку підростають і “виростають” з Раннього Втручання – приходить час їм інтегруватися у заклади освіти. Ми забезпечуємо належний супровід цього процесу, допомагаючи батькам у виборі закладу, діалозі з педагогами щодо особливостей дитини, навчанні при потребі педагогів необхідних методик, підготовці тюторів, консультуванні при потребі щодо специфічних проблем.
Розвиткові групи
Для багатьох дітей навчання соціальних, комунікаційних навичок, підготовка до інтеграції у освітній заклад найкраще відбувається через груповий формат педагогічної роботи. Ми регулярно організовуємо міні-групи тренінгу соціальних навичок для дітей з розладами спектру аутизму та іншими порушеннями розвитку.
Дитяча театральна студія
Ми використовуємо педагогіку театру для підтримки розвитку у дітей соціальної та емоційної компетентності. При центрі функціонує дитяча театральна студія, основною метою якої є власне підтримка особистісного та соціально-емоційного розвитку дітей з використанням технік драма-терапії та педагогічного впливу театру. Студія функціонує у форматі щотижневих групових занять (по 10-12 осіб у групі).