Вчителі одні з перших можуть виявити симптоми депресії, зокрема зауважити, що учень має труднощі із виконанням класної роботи в школі чи у стосунках з друзями.Попри те, що учні з депресієюможуть мати менше енергії чи мотивації і знижену здатність концентруватися, можливість досягати успіху у навчанні для них надзвичайно корисна. Саме тому вчителі відіграють важливу роль у скеруванні таких учнів до фахівців з психічного здоров’я та подальшої їх підтримки.
Ось кілька стратегій підтримки учнів із симптомами депресії:
- Постарайтесь адаптувати навчальну програму до актуальних можливостей учня, зокрема допоможіть учневі розбити більший проект або велике завдання на менші частини та складіть графік виконання кожної частини.
- Забезпечте позитивне підкріплення, коли кожен підрозділ буде завершено.
- Співпрацюйте з батьками та шкільною командою, щоб допомогти учневі планувати тавиконувати цілеспрямовані дії, коригувати навантаження, визначати розклад, що стимулює відвідування, надавати додатковий час для виконання контрольних робіт.
- Підтримуйте та розвивайте особистий позитивний стосунок з дитиною, цікавтесь, як дитина почувається.
- Співпрацюйте з батьками, щоб знайти способи підвищити зацікавленість учня та залучити його до низки видів діяльності.
- Перевірте, чи є в учня мережа підтримки (наприклад, батьки, друзі, родичі), які можуть прийти йому/їй на допомогу.