фахівці у колі
logo_1

ЛОГОПЕДИЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ЗАНЯТТЯ

У допомозі дітям з порушеннями психологічного розвитку логопедичні та педагогічні заняття є центральним компонентом допомоги. Ми використовуємо сучасні, ефективні методики та застосовуємо їх у тісній співпраці з батьками та освітнім середовищем дитини, щоби підтримати її на дорозі розвитку…

Ефективні методики

Використання ефективних, сучасних, науковообґрунтованих методик для допомоги дітям з порушеннями мовленнєвого, інтелектуального розвитку, розладами спектру аутизму є основоположним принципом нашої моделі логопедичних та поведінкових втручань. Ми свідомі, що дітям потрібні не просто "заняття з логопедом", а грамотні заняття, які застосовують відповідні методики специфічні до порушень дитини.

Різні формати роботи

Ми застосовуємо логопедичні та педагогічні заняття у різноманітних форматах для одержання оптимального результату.

Партнерство з батьками

Основою нашого підходу є тісна співпраця з батьками, навчання та підтримка рідних у застосуванні відповідних способів підтримки мовленнєвого, пізнавального, соціального розвитку дитини в умовах щоденного життя, спілкування у родині. Для цього ми регулярно обговорюємо з батьками заняття з дитиною та її розвиток. Пояснуюємо, показуємо, навчаємо, як застосовувати вказані підходи удома. Частина занять відбувається у сімейному форматі із активним залученням батьків та плекання належної соціальної взаємодії та комунікації між дитиною та її рідними.

Комплексні програми допомоги

Дітям з порушеннями психологічного розвитку потрібна комплексна допомога. І вона має бути добре координована між командою фахівців та включати усі методи та втручання, що підтримують цілісно розвиток дитини. Наші логопедичні та педагогічні втручання інтегровані у таку комплексну допомогу. Ми щотижневому обговорюємо командою дітей та нашу допомоги, регулярно організовуємо навчання та супервізії для безперервного розвитку та вдосконалення.

Модель Раннього Втручання

Для дітей раннього віку ми на основі належної оцінки розвитку, застосовуємо комплексну програму Раннього Втручання, яка включає в себе координований план комплексної допомоги та часто починається з режиму двотижневого щоденного "інтенсиву" з переходом на регулярні щотижневі заняття. У фокусі уваги є підтримка батьків, допомога їм у створенні належного для розвитку середовища вдома, підтримка та супровід при виборі та інтеграції у освітній заклад.

Формат допомоги "Інтенсив"

У межах програми Раннього Втручання, а також для родин з інших міст України ми пропонуємо модель "Інтенсиву", що включає в себе до3-4 занять щоденно протягом одного-двох тижнів. Програма реалізується командою фахівців у співпраці з батьками і базується на індивідуально розробленому комплексному плані допомоги.

Підтримка та супровід у закладах освіти

Коли діти з порушеннями психологічного розвитку підростають і "виростають" з Раннього Втручання - приходить час їм інтегруватися у заклади освіти. Ми забезпечуємо належний супровід цього процесу, допомагаючи батькам у виборі закладу, діалозі з педагогами щодо особливостей дитини, навчанні при потребі педагогів необхідних методик, підготовці тюторів, консультуванні при потребі щодо специфічних проблем.

Розвиткові групи

Для багатьох дітей навчання соціальних, комунікаційних навичок, підготовка до інтеграції у освітній заклад найкраще відбувається через груповий формат педагогічної роботи. Ми регулярно організовуємо міні-групи тренінгу соціальних навичок для дітей з розладами спектру аутизму та іншими порушеннями розвитку.

Дитяча театральна студія

Ми використовуємо педагогіку театру для підтримки розвитку у дітей соціальної та емоційної компетентності. При центрі функціонує дитяча театральна студія, основною метою якої є власне підтримка особистісного та соціально-емоційного розвитку дітей з використанням технік драма-терапії та педагогічного впливу театру. Студія функціонує у форматі щотижневих групових занять (по 10-12 осіб у групі).